Πολιτική Επιστροφών

Όροι Επιστροφής

  1. Δικαίωμα επιστροφής έχετε μόνο εάν κάνετε αίτημα επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
  2. Σε περίπτωση μη παραλαβής με υπαιτιότητα πελάτη και εφόσον το προϊόν έχει ήδη αποσταλεί από το κατάστημά μας, ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος της αποστολής και επιστροφής.
  3. Μαζί με το προϊόν θα πρέπει να γίνει επιστροφή της απόδειξης αγοράς.
  4. Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής είναι να μην έχει παραβιαστεί η συσκευασία και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση όπως ακριβώς στάλθηκε. Τα στοιχεία της συσκευασίας θα πρέπει να βρίσκονται σε αντιστοιχία με τα στοιχεία του προϊόντος (Serial Number, LOT number, κλπ).
  5. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή καλτσών, καλσόν, βοηθημάτων τουαλέτας, μαξιλαριών, στρωμάτων, αναπνευστικών συσκευών CPAP – BiPAP, και μασκών CPAP – BiPAP για λόγους υγιεινής.
  6. Η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη γίνεται μόνο κατόπιν της επιστροφής του αγορασθέντος προϊόντος στην έδρα του καταστήματος.

Διαδικασία επιστροφής

Αν το προϊόν παραλήφθηκε από το φυσικό μας κατάστημα, μπορείτε να το επιστρέψετε απευθείας εκεί. Ο υπεύθυνος υπάλληλος θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας καθοδηγήσει σχετικά με τα επόμενα βήματα.

Αν παραλάβατε μέσω μεταφορικής εταιρίας
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής είναι απαραίτητη η προηγούμενη επικοινωνία με το Τμήμα Επιστροφών στο τηλέφωνο 2310 442055.

  1. Το προϊόν πρέπει να συσκευαστεί προσεκτικά ώστε να προστατευτεί κατά τη μεταφορά.
  2. Μέσα στη συσκευασία θα πρέπει να υπάρχει σημείωμα που να αναφέρει πώς επιθυμείτε να τακτοποιηθεί η οικονομική εκκρεμότητα (επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση).
  3. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα σχετικά παραστατικά (απόδειξη, δελτίο αποστολής κ.λπ.).
  4. Η αποστολή γίνεται προς το Τμήμα Επιστροφών μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας μεταφορών. Αν σταλεί μέσω άλλης εταιρείας, τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη, διαφορετικά η επιστροφή δεν θα γίνεται αποδεκτή.
  5. Για ογκώδη αντικείμενα απαιτείται προηγούμενη συνεννόηση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, το προϊόν δεν θα γίνεται δεκτό και θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση.

Κάλυψη κόστους μεταφοράς σε επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

  • Αν το προϊόν φτάσει κατεστραμμένο ή χτυπημένο, ο πελάτης δικαιούται επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση. Ο έλεγχος γίνεται παρουσία του μεταφορέα, ο οποίος πρέπει να επιβεβαιώσει το πρόβλημα κατά το άνοιγμα της συσκευασίας.
  • Στην περίπτωση επιστροφής / αντικατάστασης κάποιου ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αρχικά τον πελάτη και εφόσον αποδειχθεί ότι το προϊόν είναι πραγματικά ελαττωματικό η ευθύνη της εταιρείας μας περιορίζεται στην υποχρέωση επιστροφής μόνο του αντιτίμου του κόστους μεταφοράς και στην αντικατάσταση του προϊόντος, ή στην επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στο κόστος του προϊόντος που πλήρωσε ο πελάτης κατά την αγορά. Το νέο προϊόν που αντικαθιστά το ελαττωματικό, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιπλέον χρέωση.
  • Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο μετά την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος στην έδρα της εταιρίας.

Κάλυψη κόστους μεταφοράς σε επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος λόγω υπαναχώρησης του πελάτη

  • Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, υπό την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι “Όροι επιστροφής” που περιγράφονται παραπάνω.
  • Σε περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Η AIRMETAL Ε.Π.Ε μπορεί να παρακρατήσει το κόστος μεταφορικών και αντικαταβολής.
Scroll To Top
Categories
Close
Home
Category
0 Wishlist
0 Cart

Login

Καλάθι αγορών

Close

Your cart is empty.

Start Shopping

Close